Home Locuri pescuit niculesti Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am pescuit de la 9 dimineata pana la 2 dupa-amiaza, si am reusit sa prind o singura marlita pe la [...]

• visibility5774 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am pescuit de la 9 dimineata pana la ora 14 dupa-amiaza, si am reusit sa prind doar un biban putin [...]

• visibility3261 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am inceput sa pescuiesc intre orele 5:30 -19:00. Vremea a fost frumoasa, cu mici rafale de vant. Am [...]

• visibility740 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am ajuns pe balta la ora 06-00 si am pescuit pana la ora 16-00. Am pescuit la boiles si pop-up, [...]

• visibility63 vizite

Pescuit
loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am ajuns pe balta la ora 05 dimineata si am stat pana in jurul orelor 18:00, am pescuit aproape de [...]

• visibility31 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am pescuit de la ora 5:00 pana la 15:00, o zi frumoasa mai ales ca nu a venit prietenul meu Alberto [...]

• visibility42 vizite

Pescuit
loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am ajuns pe balta un pic mai tarziu, adica la ora 06:00 (balta era foarte aglomerata), am plecat in [...]

• visibility19 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Lume multa si dezamagita, peste noapte apa a crescut si pestele a luat pauza ziua urmatoare. Acum o [...]

• visibility12 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am ajuns la ora 4 pe balta, vremea a fost perfecta pentru pescuit, nu foarte cald cu un pic de [...]

• visibility8 vizite

loc. Niculesti, jud. Ilfov

Am pescuit cu 9 lansete pe coada lacului intre orele 05 - 17, vremea a fost frumoasa. Am prins doar [...]

• visibility18 vizite
  • thumb_up0 likes

Federația Română de Pescuit Sportiv organizează în cadrul calendarului sportiv oficial pentru anul 2019, Campionatul Național de Pescuit Sportiv la crap, în perioada 19 – 22 septembrie 2019, pe pista de pescuit sportiv Doripesco, din jud. Brașov. [...]

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 11 aprilie – 09 iunie inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin. [...]