Home Locuri pescuit batal-1 Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Afumati, jud. Ilfov

Am ajuns pe la 8 dim.ca stiam ca nu maninca decit dupa ora 10,si pina la ora 17 am prins 5 kg de [...]

• visibility16421 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am ajuns la ora 7 si am plecat la 16, apa este scazuta am dat la undita prima data pe malul drept [...]

• visibility6941 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am pescuit de la 6,30 la 14 ca nu mai puteam rezista de cald, cind am ajuns dim. era sa plecam ca [...]

• visibility10040 vizite
  • thumb_up1 likes

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am ajuns la ora 6 si la ora 9 am plecat pentru ca nu am avut in 3 ore nici un tac si am fost patru [...]

• visibility2793 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am ajuns la ora 7, balta full, eu am dat la undita si doi colegi la lansete, eu am luat 3 carasi la [...]

• visibility15823 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am pescuit de la ora 10 la 15:30, pt ca atunci a inceput sa ploua si am plecat. Am pescuit cu [...]

• visibility18251 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am fost la 7 dimineata pe balta si cum am coborat din masina un pescar din stanga mea mi-a [...]

• visibility6106 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Am pescuit doua zile consecutive, nu continuu, in fiecare zi de la ora 6:00, in prima zi pana la [...]

• visibility4118 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Este o balta de caras in special, foarte buna. Timp de 9 ore am prins 7kg de caras peste palma, in [...]

• visibility2387 vizite

loc. Afumati, jud. Ilfov

Partida a inceput la 06:00 si s-a terminat la 14:00. Dar sa despicam denumirea: "Baza de agrement [...]

• visibility121 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute în prezentul ordin. [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2022 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]