Home Locuri pescuit tunari Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Tunari, jud. Ilfov

O partida rapida pana in 12 deoarece dupa aceasta ora pestele nu prea mai mananca. Foarte mult [...]

• visibility3572 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Am fost pe la ora 13 in balta de 30 ron, am stat cam 1 ora si n-am avut nici o trasatura, dupa care [...]

• visibility3448 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

De la ora 6 la ora 15 am luat 5 kg de carasel brichetar, dupa mai multe tepe m-am hotarit sa mai [...]

• visibility2868 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Am pescuit in de la 6.30 pana la 12. Vremea a fost foarte buna pentru pescuit, mare avantaj cu [...]

• visibility55 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Am pescuit de la 5 pana la ora 12 la 2 undite cu vreo 2 kg de caras captura, nu prea mai merge din [...]

• visibility27 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Am fost duminica dimineata cu niste prieteni mai mult de gura lor ca stiam ce e cu balta asta in [...]

• visibility25 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Balta buna de gratar, se prinde si carasel 2, 3 kg maxim, depinde de maiestria fiecaruia la undita, [...]

• visibility9 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Balta din comuna Tunari este o balta de ocolit (parerea mea): 1. Peste nu mai este decat carasel, [...]

• visibility26 vizite

loc. Tunari, jud. Ilfov

Timp superb, duminica 04.09.05, acces auto bun, 3kg caras la 4 lansete, de la carasel cat degetul [...]

• visibility28 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute în prezentul ordin. [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2022 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]