Home Locuri pescuit topraichioi Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Babadag, jud. Tulcea

Am mai facut o partida pe Topraichioi desi mi-e lehamite de cat efort trebuie depus la pescuitul [...]

• visibility6325 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Nu am mai fost de 2 ani asa ca am zis sa vad ce mai e pe acolo. Am ajuns la ora 5, am inchiriat [...]

• visibility6378 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

O partida reusita... caras mare la 1 kg 4 buc iar restu 400-500g, timpul foarte frumos, curatenie, [...]

• visibility5104 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Am ajuns pe balta la ora 13 dupa ce in prealabil ne-am plimbat pe la alte balti dar unde nu ne-a [...]

• visibility133 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Am ajuns undeva la ora 01:00 - 16:00. Este permis pescuitul nocturn. Vremea a fost foarte buna [...]

• visibility76 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Am pescuit 12 ore incepind de la 06.30, pe o vreme foarte buna numai ca balta a fost tulbure din [...]

• visibility38 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Prima partida pe anul asta la Topraichioi; am inchiriat barcile si am mers aprox. 1km in stuf; a [...]

• visibility61 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Am pescuit de la 6 la 7 seara - nu se pescuieste noaptea - locuri multe amenajate, pontoane, [...]

• visibility36 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Vremea o fost foarte buna noi, am fost 5 insi, 3 pe mal si doi cu barca, rezultat capturi o marlita [...]

• visibility38 vizite

loc. Babadag, jud. Tulcea

Doua trasaturi violente. Estimez stiucile la peste 3 kg. Doar ca fiind aproape de cioate de stuf, [...]

• visibility51 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute în prezentul ordin. [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2022 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]