Home Locuri pescuit sarulesti---la-sina Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am pescuit intre orele 05 - 13, vreme frumoasa, fara vant sau ploaie. Pe balta au fost 6 masini, [...]

• visibility1522 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am fost 7 prieteni, 5 pescari... am dat in total cu 7 lansete plantate, si restul de 18 lansate din [...]

• visibility1364 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am ajuns pe balta pe la 6:30, am stat pana pe la 16:30, vremea foarte buna ,soare si putin vant. Am [...]

• visibility1311 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am pescuit (mai bine spus am privit lansetele) pe malul cu cabana paznicilor intre orele [...]

• visibility162 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am revenit cu deosebita placere pe aceasta balta. Administratorul baltii un om de nota 10, balta [...]

• visibility38 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am ajuns pe balta la ora 6;00,destule masini pe balta dar foarte frig -3 grade, abia pe la 10;00 [...]

• visibility78 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am pescuit pe data de 27- 28.09.2013 de la orele 19 pana la orele 17 a doua zi. Am pescuit la o [...]

• visibility68 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am ajuns pe balta la orele 17:30, am pescuit la o distanta de aproximativ 30 m, dupa doua ore [...]

• visibility42 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am ajuns pe balta la 6, am lansat la max. 30 m, dupa 20 min. primul crap la 1,5 kg, am pescuit pana [...]

• visibility63 vizite

loc. Sarulesti, jud. Calarasi

Am ajuns dimineata pe la 5:30, vremea la ora aceea calda (23 grade C), innourat, apoi soare pana la [...]

• visibility60 vizite

Pescuit

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 4 aprilie-2 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 19 aprilie-2 iunie inclusiv ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2020, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]