Home Locuri pescuit rosu Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

O partida de 24 de ore foarte proasta. A fost scos pestele mare si a fost bagat ciortanica.

• visibility3606 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am pescuit 24 de ore la montura cu saculet solubil. Am scos porumbul incoltit. Numai carasel mai [...]

• visibility3599 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Balta de carasel. Prin 2004-2005 cand au redeschis-o se prindea mult ciortan. Acum numai [...]

• visibility3582 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am ajuns acolo pe la 4 dimineata. Am mers pe un camp de era sa cadem in apa cu tot cu masini. Am [...]

• visibility31 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am ajuns pe seara. Am montat lansetele in numar de 5, astfel 3 la porumb cu saculet solubil si doua [...]

• visibility41 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Rupe caraselul ala mic cat palma. Balta este populata foarte mult cu caras. Cea mai mare captura a [...]

• visibility33 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Cred ca sunt ultimul care am fost la aceasta balta. Cand spun ultimul, vreau sa zic atat ca mai [...]

• visibility26 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am fost pe 02.05.2005 pe aceasta balta, super curata, nu am gasit nici macar un muc de tigara, cu [...]

• visibility24 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am fost ieri 24.04 pe aceasta balta pe care in 2004 (in special primavara) am avut satisfactii. [...]

• visibility20 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Acesul cu masina este cam dificil dar merita. Balta este populata cu mult crap si caras, trage [...]

• visibility36 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute în prezentul ordin. [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2022 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]