Home Locuri pescuit rosu Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

O partida de 24 de ore foarte proasta. A fost scos pestele mare si a fost bagat ciortanica.

• visibility5199 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am pescuit 24 de ore la montura cu saculet solubil. Am scos porumbul incoltit. Numai carasel mai [...]

• visibility5191 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Balta de carasel. Prin 2004-2005 cand au redeschis-o se prindea mult ciortan. Acum numai [...]

• visibility5171 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am ajuns acolo pe la 4 dimineata. Am mers pe un camp de era sa cadem in apa cu tot cu masini. Am [...]

• visibility49 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am ajuns pe seara. Am montat lansetele in numar de 5, astfel 3 la porumb cu saculet solubil si doua [...]

• visibility57 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Rupe caraselul ala mic cat palma. Balta este populata foarte mult cu caras. Cea mai mare captura a [...]

• visibility54 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Cred ca sunt ultimul care am fost la aceasta balta. Cand spun ultimul, vreau sa zic atat ca mai [...]

• visibility31 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am fost pe 02.05.2005 pe aceasta balta, super curata, nu am gasit nici macar un muc de tigara, cu [...]

• visibility41 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Am fost ieri 24.04 pe aceasta balta pe care in 2004 (in special primavara) am avut satisfactii. [...]

• visibility27 vizite

loc. Lehliu Sat, jud. Calarasi

Acesul cu masina este cam dificil dar merita. Balta este populata cu mult crap si caras, trage [...]

• visibility43 vizite

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ/sportiv si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 9 aprilie-7 iunie inclusiv, iar in apele care constituie frontiera de stat, pe o durata de 45 de zile, in perioada 24 aprilie-7 iunie inclusiv, cu exceptiile ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]