Home Locuri pescuit larga-jijia Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Iasi, jud. Iasi

Pe data de 22-05-2010 am plecat spre Balta Larga Jijia, am plecat din Bucuresti la Roman, acolo am [...]

• visibility3396 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

La ora 5 eram la poarta fermei doar doua masini. Am pescuit pana la ora 16. Dimineata a fost bine [...]

• visibility3394 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

O zi destul de buna pe digul baltii de 45, doar 5 masini la coada la poarta la 5.30. Multi carasi [...]

• visibility3361 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

In general timp bun, alternate de ceva ploaie cu soare, vant moderat, DE CE NU A PUS GURA ala mare [...]

• visibility49 vizite

Pescuit
loc. Iasi, jud. Iasi

Daca vreti sa pierdeti timpul si banii de pomana va puteti duce la balta de "trofee". Am folosit o [...]

• visibility26 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

Pe balta de 45 au populat cu caras, asa ca asta mic trage toata ziua, de te saturi. Mai importanti [...]

• visibility18 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

La ora 4.40 eram a 10-a masina de pescari dar dupa ce am intrat pe balta am dat si de cateva [...]

• visibility41 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

De dimineata de la 6 pana seara la 19, 10 carasi totalizand 3,5 kg. Cam o trasatura la o ora [...]

• visibility29 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

Am fost la ora 4.20 la ferma si eram a 25-a masina de pescari. Nu am prins loc pe malul din dreapta [...]

• visibility55 vizite

loc. Iasi, jud. Iasi

Multumita unor recomandari am schimbat locatia pe balta si pot spune ca am simtit diferenta.

• visibility32 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2021 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]