Home Locuri pescuit dienet Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Racaciuni, jud. Bacau

Am pescuit intre orele 18.00 - 12.00. Vremea a fost innorata cu ploii intrerupte. Am pescuit in [...]

• visibility2397 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

Am fost anul asta de vreo 4 ori la Dienet si nu am luat decat o singura data un ciortan de 1 kg si [...]

• visibility2372 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

La ora 6,00 am ajuns pe balta am vorbit cu paznicul, toate bune si frumoase, doar vremea nu a tinut [...]

• visibility2384 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

Partida a durat 48 ore, 1 iunie -3 iunie, vremea in prima zi cu soare foarte puternic care s-a [...]

• visibility69 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

pescuit de la 06.00 la 20.30, doar 3 pescari si fiecare a luat cate un crap intre 2kg si 3.5kg.

• visibility39 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

Este pentru prima data cand merg pe aceasta balta, si sunt bucuros ca am facut aceasta alegere, am [...]

• visibility61 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

Am fost pe data de 23.06.2010 pe la 6 dimineata pana pe la vreo 10, nu am prins nimic dar dupa 10 [...]

• visibility39 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

Am pescuit intre orele 06-14, am prins 18kg crap dar numai 5kg se retine, restul se plateste cu 14 [...]

• visibility34 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

Partida superba pana la ora 12, dupa-amiaza nimic.

• visibility25 vizite

loc. Racaciuni, jud. Bacau

E a doua iesire de anul asta. Prima un carasel, o rosioara si ceva biban. A doua iesire o rosioara [...]

• visibility33 vizite

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ/sportiv si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 9 aprilie-7 iunie inclusiv, iar in apele care constituie frontiera de stat, pe o durata de 45 de zile, in perioada 24 aprilie-7 iunie inclusiv, cu exceptiile ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]