Home Locuri pescuit comana-mare Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Movilita, jud. Ialomita

Durata partidei de sambata ora 16,00 pana duminica ora 18.00. Am pescuit pe capatul dinspre [...]

• visibility870 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am pescuit (plantat) o perioada de 24h in capatul baltii aproape de ferma, pe o vreme frumoasa cu [...]

• visibility838 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am pescuit pe mijlocul baltii de la h19.30 pana a doua zi in jurul h 18, pe o vreme frumoasa ziua [...]

• visibility823 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

M-a mancat undeva sa ma duc din nou pe aceasta balta cu speranta ca acum pe primavara Dl Crap va da [...]

• visibility19 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am pescuit din data de 14 pana pe 16 iulie la plantat. Rezultate mai mult decat dezastruase, adica [...]

• visibility20 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am ajuns pe balta in jurul h 5am,o liniste deplina si vreme excelenta. Am avut cateva tacuri la [...]

• visibility18 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am pescuit la plantat din data de 16 pana pe 19 iunie 2011. Partida a fost mai mult decat modesta, [...]

• visibility13 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

La ora 07 am ajuns pe balta, am plantat 9 lansete si apoi ne-am luptat cu vantul pana la 15.30, pe [...]

• visibility14 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am pescuit 2 insi de vineri pana sambata cu 8 lansete. Au fost peste noapte inca 2 masini. Nici o [...]

• visibility10 vizite

loc. Movilita, jud. Ialomita

Am pescuit de la ora 18 vineri pana dimineata la ora 9 sambata, vreme buna, foarte cald chiar, am [...]

• visibility19 vizite
  • thumb_up0 likes

Incepand cu data de 08.05.2019 va deveni functional sistemul online de emitere a permiselor de pescuit recreativ pentru Marea Neagra si pentru fluviul Dunarea cu bratele sale si habitatele piscicole naturale necontractate de asociatiile de pescari recreativi. [...]

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 11 aprilie – 09 iunie inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin. [...]