Home Locuri pescuit berceni Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am ajuns la ora 01.00, venind de la alta balta unde nu prinsesem nimic. Am fost intampinat calduros [...]

• visibility5444 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am ajuns in jurul orei 18, am pescuit pana a doua zi la 8, prima captura am avut-o dupa 1 ora, un [...]

• visibility5908 vizite

Pescuit
loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit de vineri 19.10.2012 ora 14 pana sambata 20.10.2012 la ora 7, pe zi cald si frumos iar [...]

• visibility2435 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit de sambata ora 20 pana vineri ora 6 dimineata. Am dat numai la caras in racoarea noptii [...]

• visibility32 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit de la 5:30 pana la ora 14 pe o vreme aproximativ frumoasa cu soare, nori si vant atat [...]

• visibility42 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit sambata de la ora 6 pana la ora 11 pe o ploaie "la non-stop" pe alocuri cu tente [...]

• visibility24 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit de vineri 04.05.2010 la ora 15 pana duminica 06.05.2012 la ora 7, vremea a fost [...]

• visibility29 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit de la ora 6:30 pana la ora 16, pe un vant destul de sacaitor. Dimineata cu ceata, nu [...]

• visibility15 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Am pescuit de la ora 7:00 pana la ora 13:00 pe un vant destul de tare. Pe balta, in zona in care am [...]

• visibility13 vizite

loc. Com Berceni, jud. Ilfov

Incercat feeder, match, la recomandarea unui "amic"de la ora 07.30 la ora 15.00. Vint destul de [...]

• visibility16 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute în prezentul ordin. [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2022 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]