Home Locuri pescuit baneasa Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Am fost si ieri insa desi apa este din nou in crestere situatia era cu totul alta! Ciortanii care [...]

• visibility6457 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Sincer am ramas dezamagit total. Am fost 3 colegi si am avut un nr. se 12 lansete si 6 undite. Am [...]

• visibility6236 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

M-am luat dupa comentariile de pe net, ca nu mai fusesem aici, si am nimerit prost: am intrat pe [...]

• visibility6228 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Am pescuit de la ora 11.30 la 15.00 la podul de la Biotera, mai erau aprox. 10-12 pescari, se [...]

• visibility151 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Am "pescuit " de la 9 la 11... vorba vine am pescuit... Balta era scazuta rau. Se prindea doar la [...]

• visibility95 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Am pescuit in fata la Biotera, cu o varga de 3m, de la 10 pina la 14. Am prins numai biban [...]

• visibility60 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Acum cateva zile s-a deschis pescuitul pe Baneasa, apa este scazuta; deci sanse mari acum! Pana [...]

• visibility62 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Am pescuit intre orele 04.30-19.00 in zona stavilarului dinspre Herastrau cu 5 lansete la porumb [...]

• visibility72 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Dimineata a mers bine ciortanul, am retinut 2 buc. la kg restul mai mici fiind eliberati iar in [...]

• visibility72 vizite

loc. Bucuresti, jud. Bucuresti

Am ajuns pe balta la ora 4.30 exact cand se lumineaza, am nadit intens cu porumb de conserva si [...]

• visibility93 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute în prezentul ordin. [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2022 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]