Home Locuri pescuit Partide ID:27899

Taxa pescuit (o persoana):
150 lei/24 h si 20 lei/plantat

Drum de acces
Drumul este pietruit si pe malul baltii.
0724.355.320.

Momeli folosite:
Nada reteta personala.cu porumb si alte boabe, porumb reteta personala, pe firul de par.

Comentariu despre partida
Desi o vorba veche spune ca ce incepe rău, se termina si mai rău, acum nu s-a intamplat asa! Aproape ca ramasesem, din nou, pe dinafara, nemaiavand cu cine sa plec, sa conduca masina, pana la urma, am ajuns cu un prieten, destul de tarziu, pe balta, spre ora 20:00, desi aveam rezervare de la 18:00, pana ne-am carat bagajele - pe standul 2, pe langa faptul ca este casuta, ca si pe standul 1, poti ajunge daca lasi masina in parcarea situata pana in deversor, apoi, treci pe un podet, pana la primele 2 standuri - pana am apucat sa fim cu lansetele in apa, a mai trecut ceva vreme, insa, dupa ce am reusit sa aplic strategia pe care o tot sustineam, inca de la primele concursuri din acest an - aceea de a folosi si porumb, si de a face inca un pat de nada, altul decat cel dinspre celalalt mal, diferit de cum procedeaza toata lumea, care pescuieste doar cu bile - am reusit sa prindem, in vreo 3 ore - la plantat, ca toti plantau, dar, dupa ce am venit noi, am inchis zona de balta, n-a mai prins nimeni, doar noi - vreo 5 exemplare de ten si comun, majoritar ten, de 10-13 kg, cu cel mai mare de 20 de kg, ten, pe la 22:08, apoi, in jurul orei 00:00, ni s-a blocat navomodelul in salciile de pe malul opus, m-am dus de 2 ori, sa incerc sa-l recuperez, prima data am incercat cu o lanseta,, sa-l trag, sa-l imping, de pe malul celalalt, insa, parca era intr-un tunel de salcii, din apa, apoi, cautand alte solutii, abia spre 3:00, am intrat in apa si l-am scos, cu ajutorul unui topor, cu care, am fost nevoit sa taindin salciile tinere din apa, ma rog, la cat de mare este vaporasul, un HED Bumerang, e destul de greu sa-i scoti din desisul care era acolo - aviz, amatorilor, si prin apa, si pe mal, prin salcii si prin iarba, pana spre standul 4, este plin de monturi si de fire, daca mergi cu bluza cu maneca scurta si cu pantaloni scurti, ceea ce n-am facut eu, risti sa vii plin de taieturi, de la firele din iarba si dintre salcii - oricum, a stat pormit cateva ore si acumulatorul era consumat, desi, l-au putut aduce pe apa, cu elicea proprie, inapoi, pe malul nostru, apoi, pana la 10 dimineata, cand am facut rost de al navomodel, nu am mai pescuit, toti pestii au fost luati la doua lansete, cele cu porumb sub carlig si cu nada cu boabe, la celelalte doua, ale colegului, cu bile, nimic, de asemenea, dupa 10, nu apucam sa duc vaporasul, ca erau ambele lansete cu porumb, pe mal, cu comuni si teni, intre 10 si 16 kg, timp in care nu a prins nimeni, nimic, apoi, i-am pus doua lansete tot cu momeala mea, si cu nada mea, si prietenului de la care am luat vaporasul, si, pana sa plece, in nici o ora, a si luat un comun de peste 10 kg. Apoi, am mai prins cativa, cu vaporasul de la Cioli, in total, 17 sau 18, si a pus, si el, o lanseta pe porumb, dar venea ploaia si am inceput sa le strangem! Per total, abia spre sfarsit, a pus lansetele tot pe porumb, si colegul meu de stand, dar n-am mai apucat sa pescuim, ca ne prindea ploaia, asadar, doar cu 2 lansete, pescuind cateva ore, ca in rest, nu am avut cu ce sa plantam, si nu luasem nici accesoriile de nadire de pe mal, am avut o partida excelenta.
P.S. La totalul cantitatii de peste, s-au adunat aproape 160 kg de ten si comun, insa, vad ca nu ma lasa site-ul sa scriu 160 kg, in dreptul cantitatii, nu stiu cum sa procedez...!? Trec 99, ca nu inteleg de ce cantitatea trebuie sa aiba maxim 2 cifre...!?

Informatii cu caracter statistic
Capturi:
-Crap: 99 kg
-Nr. scule folosite: 2 scule
-Am pescuit la plantat

play_circle_filled Albumul foto/video al partidei:

zoom_in
Pescuit

Pentru noutati despre acest loc, 🎣

warning
Opiniile si recomandarile prezentate in acest material sunt facute in nume personal si apartin in totalitate autorului, ele nu pot fi atribuite site-ului Pescuitul.ro sau administratorilor sai. Comentariile pescarilor pot contine erori sau informatii expirate. Daca sesizati existenta unor erori sau abuzuri, nu ezitati sa ne raportati cazul urmand acest link.

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]