Home Locuri pescuit Partide ID:710

Momeli folosite:
fara recomandari speciale

Comentariu despre partida
Am fost impreuna cu un prieten si cu familiile simbata dupa-amiaza (14.06.2003) in ideea de a ramane pana duminica dupa-amiaza. Am ajuns pe balta in jurul orei 16. La 16:30 a venit unul dintre paznici pentru a incasa taxa. Am fost intrebat cat vreau sa stau pe balta. Am raspuns ca nu stiu dar probabil voi ramane pana a doua zi. Imediat a inceput sa scrie bonul solicitandu-mi taxa IN AVANS !!! pentru noaptea care urma (100.000) si pentru ziua urmatoare (200.000). Pentru ca nu imi parea cinstit i-am spus ca platesc numai pt. noapte urmand dimineata sa achit restul. NU A ACCEPTAT SI MI-A CERUT SA PARASESC BALTA !!! Pentru a evita alte probleme care puteau sa apara (paznicul a venit insotit de o haita de caini iar eu eram impreuna cu doi copii de 4 ani) am achitat aceasta taxa urmand sa vedem dimineata daca mai raman sau nu. Ghinionul meu a fost ploaia. La 20:30, dupa doua reprize destul de urite de ploaie, m-am hotarit sa plec, urmand sa ma reintorc dimineata. Dimineata situatia s-a schimbat radical. Acel paznic nu era de gasit, iar cel care a venit sa incaseze taxa m-a tratat de parca eram un infractor. Putin a lipsit sa nu ia in considerare bonul de cu o seara inainte si sa ma puna sa platesc din nou. Chiar daca i-am explicat care a fost situatia acest "domn" m-a repezit si chiar mi-a spus ca nu suntem la piata ca sa negociem taxa! La ora 09:30 mi-am strins lucrurile si familia si am parasit aceasta balta extrem de dezamagit. Tin sa mentionez ca in putinul timp cat am stat pe aceasta balta (aprox.4-5 ore) nu am vazut nici un fel de miscare la lansete (4 lansete si 2 undite). Nici ceilalti prezenti pe balta nu erau multumiti de rezultate. Oricum paznicul a spus ca este peste in balta dar e acoperit cu apa !!! Pentru aceasta taxa foarte mare, 300.000 de lei pt. 5 ore, pentru atitudinea administratorilor baltii si pentru lipsa pestelui din acesta balta va recomand cu caldura SA OCOLITI BALTA AFUMATI 5. Taxa pe 2003: 200.000 lei ziua; 100.000 lei noaptea .

Informatii cu caracter statistic

Pentru noutati despre acest loc, 🎣

warning
Opiniile si recomandarile prezentate in acest material sunt facute in nume personal si apartin in totalitate autorului, ele nu pot fi atribuite site-ului Pescuitul.ro sau administratorilor sai. Comentariile pescarilor pot contine erori sau informatii expirate. Daca sesizati existenta unor erori sau abuzuri, nu ezitati sa ne raportati cazul urmand acest link.

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ/sportiv si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 9 aprilie-7 iunie inclusiv, iar in apele care constituie frontiera de stat, pe o durata de 45 de zile, in perioada 24 aprilie-7 iunie inclusiv, cu exceptiile ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]