Home Forum Subiecte pescuit in delta

Forum Pescuitul.ro

Locul unde poti intreba si primi raspunsurile cautate

Citat din petru
D-le Forgo
O intrebare:
-- ati facut cumva parte din echipa de „Rangers for environmental security patrols and inspections in the Danube Delta based in Tulcea” infiintata de Dr. Janos Szabolcs Botond Kiss =?
Si un sfat:
-- cand vreti sa postati un text mai lung, scrieti-l pe o pagina Word. Avantajele sunt:
1. Nu sunteti presat de timp;
2. Puteti reciti textul si puteti face corecturi, in mod relaxat;
3. Cand doriti sa postati textul conceput, clik pe Replay, iar prin Copy – Paste introduceti textul final si „dichisit” in cateva secunde;
4. Pagina Word initiala, poate fi salvata ca fisier => evidenta in timp a tuturor postarilor dvs. pe acest sait.

Sarbatori fericite !!! ==

da pe vremuri cind eram mai tinar. pe domnul Kiss il consider unul din prieteni mei,este un om deosebit.va multumesc mult pentru sfaturi.
la multi ani cu sanatate domnule Petru

• Postat de: person Vizitator
Contact Person
Vizitator

Citat din forgodorin
eu momesc totdeauna ,de cind merge la porumb boaba uscata este si foarte simplu. tot timpul iau la mine un saculet de boabe cu ceva peleti si boilis cind nu stau mult pe loc arunc mai putin cca 1 kg la 1 ora intrebarea ta imi aduce aminte o intimplare de prin 92 cind eram angajat la rezervatia biosferei .colegii mei aveau o expeditie pe sf gheorghe si i-am rugat sa ma lase si pe mine la km 58 in bucla la trei frati stiu ca am ajuns pe la ora 5 dimineata am coborit cu bagajeria mea si tipii au plecat si acum sa vezi stefane ca ramin singur in pustiul ala nu era nici un picior de pamintean.de obicei cind ajung intru-n loc nou ma mai uit si eu prin iarba pe mal poate vad ceva semne ,solzi momeala,aici nimic robinson ce mai .ma asez jos si cuget ardeleneste sa dau ,sa nu dau.pina la urma cu toata linistea aia dezolanta (nici o saritura nici o miscare) ma apuc si momesc,pe vremea aia nu dadeam cu toate prostiile ,dadeam cu mamaliga cubulet facuta de mine cu miere si esenta de rom.la cubulet ii arta frate nu se prinde ca prostu trebuie sa sti clar cind sa tragi ,frumusete de pescuit.arunc vreo 2kg de mamaliga( ideea este cind momesti in timp ce pescuiesti sa nu arunci multa momeala)si rapid ma pun pe treaba, atunci aveam bete germina si mulinete delfin,iti dai seama cum se echilibrau astea,pe la ora 6 eram in stend by uite asa stau si ma uit la bete vreo 3 ore ca prostu nici o miscare.pe la 9 incepe festivalul dar despre asta revin ca se gata pagina

deocamdata in amonte pe fluviu D inca se mai prinde la cub de mamaliga .crapul nu si-a schimbat preferinta.in delta prima preferinta a crapului inteleg ca este acum boaba de porumb uscata.in privinta echipamentului ne asemanam in oarecare masura, pe apa rece fir mai subtire si bete sensibile (gen germina), vara fir mai gros si bete mai tapene.LA MULTI ANI SI TINEM APROAPE!==

• Adaugat de: person nomerson
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

Eu raman la parerea ca, daca merge la porumb, la mamaliga il zpacesti..
Si da ce a spus colegu mai sus cu rima neagra primavara pe intinsura e o idee foarte buna, dar sa avem norocul sa scada in primavara nu sa creasca ca nebuna...

Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

imi pare bine ca folosim aceiasi tehnica.eu si vara folosesc bete fine sa ai fregventa mult mai mare de fapt 0,35 sau 0,40 pentru uni este fir destul de gros.dar in schimb pun 135-145m pe rola .la noi in delta la mamaliga vara inspecial pe dunarea veche si pe canale prinzi mult maruntis.la multi ani cu fericire,sarbatori fericite stefane cu stima dorin f

Citat din nomerson
Eu raman la parerea ca, daca merge la porumb, la mamaliga il zpacesti..

salut domnul adi .daca te uiti pe forum am postat un filmulet cu un dril la crap.pe asta l-am prins cind pe chilia nu am gasit nici un loc de campare atit era apa de mare dar am dat din barca linga mal cred ca la 1 m de mal in ziua aia am prins 8 buc peste 11kg .la boaba uscata in ultimul timp am facut partide fabuloase cu stima ,sarbatori fericite dorin f
== ==

• Adaugat de: person ionpescaru
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

Nea Dorine ,explica bre la oameni si cu cite kg.de boabe de porumb nadesti ,pentru ca apoi sa ai trasaturi la boaba (pentru ca oameni vor fi tentati sa creada ca ,pe girla o ia crapul asa la liber FARA O MOMIRE PUTERNICA CU BOABE) Adevarul e ca MAMALIGA E BAZA (dar asta implica si multe dezavantaje) ex. te zapaceste maruntisul,,,,raci fac ravagi,,,,muncesti ca nebunu la lansete(trebuie sa le alimentezi la max.30 minute,pentru ca ideal e sa folosesti mamaliga moale ,daca tot dai la mamaliga,,,,trebuie sa stai linga lansete pentru a intepa,la boabe se inteapa singur daca lasi virful gol)
( daca dai cu boabe si nu momesti tot cu boabe ,nu vezi trasatura o saptamina)
Sanatate

• Adaugat de: person diuguprest
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

Cu respect intreb , nu stiu cum se procedeaza cu boaba uscata de porumb , daca vreti sa ma lamuriti, cum se pune in carlig , una sau mai multe , pe fir de par sau pe carlig , boabele chiar sunt uscate sau partial uscate.

Citat din ionpescaru
( daca dai cu boabe si nu momesti tot cu boabe ,nu vezi trasatura o saptamina)
Sanatate

va salut domnule ion.am explicat in pagina anterioara despre cum momesc si am si postat pe forum exact cum si cu ce am pescuit la concurs.la rubrica pescuit la crap.adevarul este ca in delta sint ft multe locuri momite si asta ma avantajaza .sa dat dracu si crapul asta nici la boaba nu il mai prinzi asa usor ,in toamna ast am folosit fir de par de 0.16 si am montat boabele cam la 4cm de cirlig asa l-am pacalit.intradevar la cubulet este arta si frumusete de fapt despre tehnica momirii pe natural cred ca ar fi bine sa adun mai multe opinii de la colegii de pe forum si o sa scriem un art separat va multumesc si va doresc craciun fericit borin f
====

• Adaugat de: person ionexu
Citat din forgodorin

Dl Ion, se referea la faptu` ca ati mentionat, ca aveti intotdeauna cu dvs "un saculet" de porumb...
In realitate, saculetu` este Sac de 3 duble??? (?

Citat din diuguprest
==

cu boaba uscata este relativ simplu.eu gauresc sau mai bine spus mie mi le gaureste bunul meu prieten nea costica rigips(daca citeste pe forum cred ca o sa ma certe pt porecla)cu un burghiu de 2sau 2,5mm direct de pe cocean este mai simplu cu bormasina.am obs ca boabele uscate le aspira mai usor.folosesc fir de par de 0,18sau 0,23 .dau cu 2 sau 6- 7boabe in functie cit de bine trage.le bag pe fir cu croseta si ultima boaba o stopez adica o trec prin lat .adi sa nu intelegi ca eu dau numai la boaba de porumb intotdeauna iau la mine de toate peleti,boilis mamaliga ,scoica si incerc .asta cred ca face diferenta de fapt o sa postez un articol cu ce am patit eu la primul pescuit la boaba ,cum m-au umilit ardelenii mei la rosu ,asa se invata pescuitul de aia este o pasiune de viss o incintare a sufletului si mintii noastre .aici la pescuit am intilnit oameni deosebiti si aici mi-am legat prietenii de viata
daca ai probleme te rog sa ma intrebi eu iti stau la dispozitie .craciun fericit dorin forgo
====

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ/sportiv si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 9 aprilie-7 iunie inclusiv, iar in apele care constituie frontiera de stat, pe o durata de 45 de zile, in perioada 24 aprilie-7 iunie inclusiv, cu exceptiile ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]