Home Locuri pescuit dumbravita Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Dumbravita, jud. Brasov

Am ajuns abea la ora 12 pe balta din cauza vremii... o zi in care a plouat in continuu si cum nu am [...]

• visibility105 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Am ajuns pe balta pe la ora 4 jumate si deja era jumatate de balta plina de pescari... pe partea [...]

• visibility108 vizite

Pescuit
loc. Dumbravita, jud. Brasov

Sunt foarte dezamagit de firma Doripesco. Am ajuns pe la ora 07:00 in momentul in care am ajuns pe [...]

• visibility110 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Am fost si eu in weekendul de acum 2 saptamani si am stat toata sambata si am avut 2 miscari la o [...]

• visibility3 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Am fost si eu in weekendul de acum 2 saptmani si am stat toata sambata si am avut 2 miscari la o [...]

• visibility2 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Cum bine stiu toti a fost secata si recoltata in toamna. As dori si eu sa stiu care mai e taxa pe [...]

• visibility1 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Dumbravita, dupa cum stiti, a fost secata la sfarsitul lui 2005. Acum are din nou apa si o taxa [...]

• visibility7 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Barajul l-au secat mai curge prin el doar un firicel de apa, faptul ca patronul nu mai are [...]

• visibility2 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Aglomerat si fara perspective! Cam asta e situatia acestei balti. Am fost acolo pe 18.06 si am [...]

• visibility10 vizite

loc. Dumbravita, jud. Brasov

Am fost in 14.05.2005; 2,5kg crap si caras biban ! A tras doar de dimineata si dupa aceea mort pana [...]

• visibility vizite
  • thumb_up0 likes

Incepand cu data de 08.05.2019 va deveni functional sistemul online de emitere a permiselor de pescuit recreativ pentru Marea Neagra si pentru fluviul Dunarea cu bratele sale si habitatele piscicole naturale necontractate de asociatiile de pescari recreativi. [...]

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 11 aprilie – 09 iunie inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin. [...]