Home Locuri pescuit 6-martie Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Tulcea, jud. Tulcea

24 ore, vreme calda, insorit, vant SE, in patru persoane s-au capturat 10 carasi, cateva platicute, [...]

• visibility195 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am pescuit intre orele 3 si 16, vremea a fost foarte buna. Am pesciut pe dig pe partea stanga, [...]

• visibility225 vizite

Pescuit
loc. Tulcea, jud. Tulcea

Vreme frumoasa, calduroasa. Pe balta de 50 ron nu mai e ce era anii trecuti, trasaturi ma rare si [...]

• visibility201 vizite

Pescuit
loc. Tulcea, jud. Tulcea

Partida a fost destul de buna, am luat 4 crapi de 3 kg fiecare si o platica de un Kg. Balta este [...]

• visibility21 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am pescuit de la 18,30 pana la 9 a doua zi ; partida foarte placuta noaptea,si ca activitate si ca [...]

• visibility16 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am pescuit de pe digul care desparte baltamare de lacul Razem.In 24 de ore nu am prins nimic nici o [...]

• visibility16 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am ajuns pe la ora 5 dim., balta suberba si foarte curata. A tras anemic, am prins 2 ciortani la kg [...]

• visibility6 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Balta este o superbitate, ai ce vedea. Este imensa (face parte din lacul Razelm), am mers in partea [...]

• visibility7 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Partida a inceput la ora 06:00, o partida extraordinara de pescuit, capturi notabile 4 crapi [...]

• visibility11 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Destul de buna avand in vedere ca am ajuns la ora 14, si am stat pana la ora 20; la lanseta nu prea [...]

• visibility14 vizite
  • thumb_up0 likes

Incepand cu data de 08.05.2019 va deveni functional sistemul online de emitere a permiselor de pescuit recreativ pentru Marea Neagra si pentru fluviul Dunarea cu bratele sale si habitatele piscicole naturale necontractate de asociatiile de pescari recreativi. [...]

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 11 aprilie – 09 iunie inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin. [...]