Home Locuri pescuit 6-martie Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Tulcea, jud. Tulcea

24 ore, vreme calda, insorit, vant SE, in patru persoane s-au capturat 10 carasi, cateva platicute, [...]

• visibility422 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am pescuit intre orele 3 si 16, vremea a fost foarte buna. Am pesciut pe dig pe partea stanga, [...]

• visibility455 vizite

Pescuit
loc. Tulcea, jud. Tulcea

Vreme frumoasa, calduroasa. Pe balta de 50 ron nu mai e ce era anii trecuti, trasaturi ma rare si [...]

• visibility429 vizite

Pescuit
loc. Tulcea, jud. Tulcea

Partida a fost destul de buna, am luat 4 crapi de 3 kg fiecare si o platica de un Kg. Balta este [...]

• visibility26 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am pescuit de la 18,30 pana la 9 a doua zi ; partida foarte placuta noaptea,si ca activitate si ca [...]

• visibility31 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am pescuit de pe digul care desparte baltamare de lacul Razem.In 24 de ore nu am prins nimic nici o [...]

• visibility21 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Am ajuns pe la ora 5 dim., balta suberba si foarte curata. A tras anemic, am prins 2 ciortani la kg [...]

• visibility12 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Balta este o superbitate, ai ce vedea. Este imensa (face parte din lacul Razelm), am mers in partea [...]

• visibility10 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Partida a inceput la ora 06:00, o partida extraordinara de pescuit, capturi notabile 4 crapi [...]

• visibility16 vizite

loc. Tulcea, jud. Tulcea

Destul de buna avand in vedere ca am ajuns la ora 14, si am stat pana la ora 20; la lanseta nu prea [...]

• visibility23 vizite
  • thumb_up0 likes

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 4 aprilie-2 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 19 aprilie-2 iunie inclusiv ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2020, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]