Home Forum Subiecte Pescuit Tulcea - Isaccea

Forum Pescuitul.ro

Locul unde poti intreba si primi raspunsurile cautate

Pescuit Tulcea - Isaccea

• Adaugat de: person freestyler
  • comment5 raspunsuri
  • visibility6714 afisari
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

Salut, imi puteti da cea detaii despre pescuitul la Dunare la Isaccea, o sa merg vinerea viitoare si nu am mai fost niciodata, daca aveti idee cam ce adancime are apa acolo, cum sunt curentii, orice informaii ajutatoare sunt binevenite

Multumesc!

• Adaugat de: person calator
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

la isaccea se pescuieste foarte bine in zona portului,adica din soseaua principala te ghidezi dupa indicatorul port.In fata portului faci stanga si mergi pe malul dunarii,loc f frumos pajiste ideal pt campat,se poate intra f usor cu masina.apa are adancime mare,curenti destul de puternici,de recomandat este sa ai multi plumbi culisanti de 100g,si mai multe ace pt ca fundul are pietris.pt mai multe detalii ma poti contacta la tel 0723414524

• Adaugat de: person pescarica
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

intr-adevar,aia e o zona buna de pescuit.anul trecut am fost acolo cand s-a dat drumul pe frontiera(eu sunt din Galati) si pot spune ca am luat somn frumos.ca sa nu mai zic ca o amica a luat anghila acolo.e superb locul.cam multe agatatori,in schimb.Fir intins.

• Adaugat de: person freestyler
Domeniul: Pescuit pe Dunare si in Delta Dunarii

O sa am multi plumbi culisanti cat si ficsi, ma bucur ca aveti pareri positive despre isaccea, in legatura cu ace, nu cred ca o sa dau mai mult de 1 ac pe forfat, asa m-am obisnuit, plumb culisant si in capat 1 ac cu 20 cm de fir sau plumb fix legat cu guta mai subtire si inca un ac de agrafa cu plumb, o sa vad acolo cum fac mai exact

Multumesc de parerile de pana acum!
Fire zbuciumate!

• Adaugat de: person stelianbe
  • scheduleacum 4 luni
Citat din freestyler

Multumesc!

Dupa 12 ani de la postarea despre pescuit la Dunare in zona Isaccea , vreau sa va povestesc ca am fost recent in zona intro zi caniculara (37 grade). Am ajuns destul de tarziu, ora 9 si pentru ca deja era foarte cald , am cautat un loc cu copaci pentru umbra. Din port, pe dig, in dreapta( in stanga nu se putea patrunde cu masina pentru ca lucrau niste utilaje grele) am oprit in dreptul a doua salcii mari. Eu pregatit si pentru somn( rame negre uriase si lipitori) si pentru crap( mamaliga, porumb de toate felurile, boilles, pelete, nada la greu) Locul ales (umbra!) parea o intinsura cu curent relativ mic. Am aruncat cat am putut cu plumbi de 100 gr. dar cu greu am reusit sa prind un prag. Nu am apucat sa dau la crap pentru ca langa mine, la 30 metri, era un pescar care dadea la porumb cu plumb si momitor. Din mijlocul Dunarii a scos unul dupa altul patru pui de crap de nici 400 grame pe care i-a retinut. L-am intrebat, politicos daca da la crap si s-a suparat. In fine, ramele negre mi le-au tocat pestii mici, racii sau cine stie fara nici-o trasatura. Lipitorile bine merci dar nu era somn prin zona. Am renuntat la capatul a cinci ore de fierbere in suc propriu. Am trecut pe rapitor ca plescaia pana langa mal dar, sudoarea imi intra in ochi si dupa inca o ora am strans si am plecat.

• Adaugat de: person Ahhab
  • scheduleacum 4 luni
Citat din stelianbe

Salut,
Cum e Dunarea, s-a mai limpezit?
Ms.

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 09 aprilie – 07 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 24 aprilie – 07 iunie inclusiv, cu excepțiile prevăzute [...]

Permisele de pescuit pentru anul 2021 se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]