Home Locuri pescuit Partide ID:23930

Drum de acces
bun.

Momeli folosite:
ttx, porumb diverse arome, bonduelle.

Comentariu despre partida
Am decis sa plec la pescuit pe balta Sanpaul cu tata si inca un vecin de-al unchiului meu. Am ajuns pe balta la ora 6. Am parcat masina, am luat arsenalul si am plecat spre intrare, am platit 2 bonuri si am intrat pe balta. Am pescuit la standul 47-48 pana la ora 15. Eu reusit sa prind 2 crapi si am scapat unul, iar vecinul 2 crapi, insa la cateva standuri mai in dreapta noastra langa wc un om a reusit sa prinda 6-7 crapi pana am plecat noi. Recomand pescuitul in coltul baltii unde se afla wc-ul, lansatul la distanta si porumbul cu aroma de capsuna. Eu am retinut 3 crapi care cantareau 4 kg, iar vecinul 1 la 1.60 kg. Specificatii: nu se pescuieste cu momeala vie, taxa este de 25 ron, fiind inclus 1 kg de peste iar restul se plateste la 14 lei/ kg. Daca doriti sa mergeti pe aceasta balta sa aveti buletinele pentru ca altfel nu va lasa sa intrati.

Informatii cu caracter statistic
Capturi:
-Crap: 6 kg
-Cantitatea retinuta: 1 kg
-Nr. scule folosite: 10 scule

Pentru noutati despre acest loc, 🎣

warning
Opiniile si recomandarile prezentate in acest material sunt facute in nume personal si apartin in totalitate autorului, ele nu pot fi atribuite site-ului Pescuitul.ro sau administratorilor sai. Comentariile pescarilor pot contine erori sau informatii expirate. Daca sesizati existenta unor erori sau abuzuri, nu ezitati sa ne raportati cazul urmand acest link.

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]