Home Locuri pescuit Partide ID:11595

Drum de acces

Momeli folosite:

Comentariu despre partida
Intr-o seara friguroasa am decis sa ma duc la peste cu un prieten. Asa ca am ales Balta Straulesti. Am ajuns pe la ora 23:30 pe balta, am aruncat sculele in apa si am asteptat. Intre timp vine o masina cu 5 - 6 insi in ea si intreaba daca am platit balta (la care noi Nu); el, fericit, spune sa platim balta la el si daca vine (nea Vasile cu skyjetul sa ii zicem ca i-am platit lu Nea Dorel). Ii cerem bon si zice ca revine in 5 min cu bonul... Asteptand bonul vine domnul cu Skyjetul si ne cere si asta plata la care noi am ripostat si i-am zis ca a
fost un domn care a luat plata pe balta cu un Tico (alb sau galben, era noapte si nu am vazut). Acuma domnul cu Skyjetu a zis sa strangem sculele si sa plecam acasa la care prietenul a intrebat si restul
pescarilor si ei a luat aceiasi TEAPA. Asa ca am mai platit inca odata balta. De prins am prins 4 , 5 Kg carasel.

Asa ca, dragi pescari, aveti grija cui ii platiti taxa de balta. Doar daca da bon platiti.
Eu ma duc si miercuri 16.07.2008. Taxa este 25 ron. Peste este destul, doar forfaturi sa luati mai multe ca se agata la greu.

Postat pe forum de: Man3l3 Myke

Informatii cu caracter statistic
Capturi:
-Caras: 5 kg

Pentru noutati despre acest loc, 🎣

warning
Opiniile si recomandarile prezentate in acest material sunt facute in nume personal si apartin in totalitate autorului, ele nu pot fi atribuite site-ului Pescuitul.ro sau administratorilor sai. Comentariile pescarilor pot contine erori sau informatii expirate. Daca sesizati existenta unor erori sau abuzuri, nu ezitati sa ne raportati cazul urmand acest link.

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]