Home Locuri pescuit zimbru Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am pescuit de la ora 06 pana la 14, vreme buna, capturi 0, in schimb am prins 7 raci si o broasca [...]

• visibility943 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am pescuit de pe data de 21.08- 22.08.2014. Am plantat un nr de 6 lansete! Am avut doua trasaturi [...]

• visibility836 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am pescuit din data de 26.07 pana in data de 27.07. Am plantat un nr de 6 lansete la porumb uscat, [...]

• visibility882 vizite

Pescuit
loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am pescuit de Sambata pana Duminica la ora10, pe prima balta de langa Pupaza. Am pescuit la plantat [...]

• visibility37 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am ajuns aproape noaptea pe balta, am campat si am mancat, am dormit vreo 3 ore, apoi am pescuit de [...]

• visibility36 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am pescuit de la ora 6 pana la ora 17, vremea excelenta pentru pescuit. Pe balta cam 20 masini. [...]

• visibility34 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am ajuns vineri seara cu un prieten, balta plina, nici un loc liber pe partea pana in cabana. Am [...]

• visibility29 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am pescuit de la ora 05.30 pana la ora 14.00. Vremea a fost excelenta, fiind recomandata si in [...]

• visibility21 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am trecut ieri pe linga aceasta balta si am observat ca balta este foarte scazuta, erau 3 plase [...]

• visibility24 vizite

loc. Manastirea, jud. Calarasi

Am ajuns pe balta sambata in jurul orei 10 impreuna cu un prieten si am stat pana a 2-a zi cam pe [...]

• visibility90 vizite

Pescuit

Se instituie măsuri de prohibiție pentru pescuitul în scop comercial, recreativ/sportiv și familial al oricăror specii de pești, crustacee, moluște și alte viețuitoare acvatice vii în habitatele piscicole naturale, pe o durată de 60 de zile, în perioada 4 aprilie-2 iunie inclusiv, iar în apele care constituie frontieră de stat, pe o durată de 45 de zile, în perioada 19 aprilie-2 iunie inclusiv ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2020, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile la adresa... [...]