Home Locuri pescuit crevedia-5 Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am ajuns la ora 12, am bagat 4 lansete si doua undite, la lansete nu am luat decit un caras, iar la [...]

• visibility4281 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am ajuns la ora 7 dim. eu am luat numai undite la mine pentru ca m-am luat dupa net in legatura cu [...]

• visibility3932 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

De la ora 12 pina la ora 16;30 cind am strins, am luat cam 5 kg de peste, sincer nu ma asteptam [...]

• visibility3668 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am pescuit de la 5.30 pana la 19. Balta ocupata in proportie de 50%. Am prins ciortanica cat [...]

• visibility1331 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am ajuns pe balta la ora 11, am platit 30 lei jumatate de zi, balta de gratar, nici pentru copii nu [...]

• visibility64 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am fost pe Crevedia 6. Partida a inceput la 6.30 si sa terminat la 17, la plantat am avut 5 lansete [...]

• visibility33 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am pescuit de la ora 6 pana la 18, vant moderat si puternic spre dupa amiaza, 20 de grade, balta [...]

• visibility9 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am pescuit intre orele 05:30-11:30 pretul fiind 40 lei, iar pana la ora 17:60 lei, vremea a fost [...]

• visibility15 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am pescuit de pe pontonul unui prieten pe partea cu Austrian Village - zi insorita cu vant [...]

• visibility9 vizite

loc. Crevedia, jud. Dambovita

Am ajuns la ora 13 pina la ora 20, am luat un ten de 1,5kg si 15 carasi frumosi, dar asta pe seara, [...]

• visibility5 vizite
  • thumb_up0 likes

Incepand cu data de 08.05.2019 va deveni functional sistemul online de emitere a permiselor de pescuit recreativ pentru Marea Neagra si pentru fluviul Dunarea cu bratele sale si habitatele piscicole naturale necontractate de asociatiile de pescari recreativi. [...]

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 11 aprilie – 09 iunie inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin. [...]