Home Locuri pescuit chiroiu-2 Partide

Impresiile pescarilor

Impresiile pescarilor.
loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am venit cu inca un prieten, am dat aproape de curtea administratiei, 2 bonuri de pescuit in total [...]

• visibility3276 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am pescuit langa casa paznicului 24 ore de pe 14 pe 15- 10 , si am avut parte de cea mai slaba [...]

• visibility1319 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am ajuns pe balta in jurul orei 8 dimineata, am pescuit timp de 6 ore, la plantat cu 5 scule. Balta [...]

• visibility2957 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Partida a durat 24 h. Am pescuit plantat + aruncat din mana ! La plantat nu a mers nimic insa din [...]

• visibility2108 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Azi a fost cald, 24-25 de grade, soare, vant slab. Am pescuit in prima parte a balti de la ora 8 [...]

• visibility1353 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

A fost vant puternic, dimineata la 7 racoare 11-12 grade, nu s-a incalzit prea tare, pe la ora 14 [...]

• visibility2368 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am dat la intrarea pe balta, 5 lansete, am retinut doar crapul. A fost foarte racoare pe balta de [...]

• visibility2159 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am pescuit pe zi, de la ora 7 dimineata pana in jurul orei 13. Vreme destul de calduroasa pentru [...]

• visibility1711 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am pescuit aprope de deversor, am aruncat unde e apa mai mare. Am avut inca un prieten cu mine dar [...]

• visibility1335 vizite

loc. Chiroiu, jud. Ialomita

Am pescuit la stationar, 5 scule, de la ora 6 dimineata. Am avut colegi stanga dreapta cu [...]

• visibility2087 vizite

Pescuit

Incepand cu data de 08.05.2019 va deveni functional sistemul online de emitere a permiselor de pescuit recreativ pentru Marea Neagra si pentru fluviul Dunarea cu bratele sale si habitatele piscicole naturale necontractate de asociatiile de pescari recreativi. [...]

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 11 aprilie – 09 iunie inclusiv, cu exceptiile prevazute in prezentul ordin. [...]