Home Locuri pescuit Partide ID:24731

Taxa pescuit (o persoana):
50 lei/24 ore

Drum de acces
drumul este bun daca nu ploua cu exceptia ca mergi pe cimp circa 5 km,daca ploua trebuie sa fi pregatit sa ramai mai multe zile pe balta ca nu ai nici o sansa sa mai iesi.

Momeli folosite:
am pescuit la porumb diferite arome si la nada vie.

Comentariu despre partida
Am ajuns pe balta pe la ora 05.00 si am plecat la ora 16.00. Vremea a fost frumoasa, cu putin vint dupa ora 12.00. Am pescuit pe dig cam pe la jumatea baltii, balta era cam aglomerata avind in zona mea vizibila cam 20 de masini. Am aruncat lansetele de dimineata si am asteptat sa miste ceva pe la ora 9.00 dimineata am inceput sa prind cite ceva, nu se poate retine crapul sau alt fel de peste decit carasul, am avut trasaturi rare sau cind tragea mai des nu prindeai nimic, probabil ca momeala era mai mare decit pestele, am prins 1,5kg de caras, trageti si dumneavoastra concluzile daca merita, eu o sa evit balta asta, nu mai e ce a fost, interzis plantatul.

Informatii cu caracter statistic
Capturi:
-Caras: 2 kg
-Cantitatea retinuta: 3 kg

Pentru noutati despre acest loc, 🎣

warning
Opiniile si recomandarile prezentate in acest material sunt facute in nume personal si apartin in totalitate autorului, ele nu pot fi atribuite site-ului Pescuitul.ro sau administratorilor sai. Comentariile pescarilor pot contine erori sau informatii expirate. Daca sesizati existenta unor erori sau abuzuri, nu ezitati sa ne raportati cazul urmand acest link.

fiber_newInfo

Se instituie masuri de prohibitie pentru pescuitul in scop comercial, recreativ/sportiv si familial al oricaror specii de pesti, crustacee, moluste si alte vietuitoare acvatice vii in habitatele piscicole naturale, pe o durata de 60 de zile, in perioada 9 aprilie-7 iunie inclusiv, iar in apele care constituie frontiera de stat, pe o durata de 45 de zile, in perioada 24 aprilie-7 iunie inclusiv, cu exceptiile ... [...]

Permisele de pescuit recreativ pentru anul 2024, emise de ANPA, se pot obtine online prin intermediul aplicatiei informatice disponibile pe site-ul anpa.ro.

In perioada 10-17.01.2024 aplicatia informatica pentru generarea permiselor este oprita pentru efectuarea unor lucrari de mentenanta. Pentru mai multe detalii va rugam sa consultati site-ul anpa.ro. [...]