Logo Pescuit pescar fish fishing crap  rapitor
Contul meu Forum Chat Retea
Vizitatori online: 154
19-11-2017

Trimite link-ul unui prieten

Forum Pescuitul.ro
Locul unde poti intreba si primi raspunsurile cautate

Cauta in raspunsuri Utilizator: nelogat
Puteti opta sa fiti alertat prin email la postarea unui raspuns pentru acest subiect (necesita logare)

Prima pagina a forumuluiAlege alt subiectPropune subiect nou
Domeniul:Toate :: Raspunsuri la acest subiect: 267

Subiectul curent Data postarii
Titlu: Informatii balti din Teleorman, Domeniu: Pescuit la rapitori 06.04.09

Avand in vedere ca de foarte multe ori e dificil sa alegi intre o balta si alta, de cele mai multe ori din lipsa
informatiilor, cred ca ar fi util sa gasim pe langa informatiile deja existente la meniul Balti si alte vesti exclusiv
legate de balti din Teleorman.
Cei care doresc sa expuna intr-o singura pagina informatiile pe care le detin despre toate baltile pe care le cunosc.
Ideea e ca sunt multe balti despre care nu se vorbeste nimic, unele bune, altele de neadus in discutie si cred ca ar fi
util sa le cunoastem si pe unele si pe altele.
Eu spre exemplu pot sa dau informatii(unele din 2009) despre urmatoarele balti: Izvoarele, 1,2,3,; Lacul
sarat(Smardioasa), Larga(Branceni), Poroschia(3 balti nu le stiu numele), Alexandria(Lazar, Ocl, Izvorul rece-stanga si
dreapta soselei), Silistea(bazinele Grosu 2,4,6,7), Razmiresti(la Gurita), Valea Ciresului 2 balti, Furculesti(balta
mare), Spatarei, Teleormanu(la Neghinita)

Postat de: Iliescu Vasile (alias fusaru Trimite un mesaj privat userului fusaru, 513 postari Albume: 63 Foto, 16 Recorduri; Comentarii balti: 17.
Vizualizari: 31957

Raspunsuri

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Eu am fost cel ce a pescuit in balta de la Spatarei cea cu bradis. De fapt cunosc zona doar ca m-am luat dupa alti
\"binevoitori\". Cu o zi inainte am fost in \"recunoastere\" pe dig la Spatarei. La balta din stanga digului, balta care
este in mijlocul satului la coborarea din mica vale-curba, erau pescari ce prindeau carasi si mi-au zis ca in dreapta
digului se prinde cten pe coada. Acolo am gresit eu ca nu m-am mai dus sa vad cum este balta.
In nici un caz nu am pescuit la balta de la Ulmeni, am pescuit pe balta din stanga digului, pe coada, pe malul cu
izvoarele.
Oricum, mai fac o incercare peste 1-2 saptamani si incerc si la balta din stanga digului.
Postat de: Doncea Dragos Constantin (alias doncea Trimite un mesaj privat userului doncea, 9 postari.

multumesc pentru idee, am folosit InfranView si am redus-o la 1,5 M

Click Pentru marire

Postat de: Iliescu Vasile (alias fusaru Trimite un mesaj privat userului fusaru, 513 postari.

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Ieri eu am ajuns initial pe balta din stanga, cam pe la 5 si juma si am bagat in apa 3 scule pentru crap(d-asta si am
mers acolo, auzisem ca au prins baietii cu cateva zile in urma). Am mizat pe porumb la conserva(momeala folosita si de
fericitii care mi-au povestit despre balta). Insa pana sa vina paznicul, pe la ora 8, nu am prins decat 2 carasi la
bob, carasi modesti, nu stiu ce au avut cu boabele mele. In scurtul interval de timp petrecut acolo mi-au mai tacanit si
alti pesti(probabil carasi). Astea si bradisul din apa m-au determinat sa strang sculele si sa plec dupa carasi mai mari
la Spatarei. In ce masura ideea mea a fost buna tinand cont ca am sat putin.. ramane de vazut, poate alta data.

Click Pentru marire

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

acum sesizez o problema, care cat de suspicioasa este lumea, mai bine o tratez: Aparatul meu de fotografiat e setat
gresit la ora si perioada din zi AM, PM, si e ramas in urma cu 12 ore de aceea poze de ieri de la Spatarei si Ulmeni
au ca data dimineata 23 si dupa-amiaza 24, mama ei de tehnica

Il citez pe Doncea Dragos Constantin:

izvoarele.

De fapt in povestirea ta e vorba de 2 balti: una in stanga si alta in dreapta digului. In ceea ce povestesc eu nu e
vorba de nici un dig. In Spatarii astia sunt 2 balti, una imediat cum intri in sat in dreapta si alta la iesirea din sat
in stanga...?!?cea de la iesirea din sat este interzisa pentru pescuit pt. ca au bagat puiet. Ei si in continuare,
despartite de un dig ar fi balta despre care eu spun ca ar avea bradis. Ambele sunt cu 30 lei/zi. Insa faptul ca spui de
izvoare ma bagi in ceata total...

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Pai vazand poza ta de mai sus cred ca am lamurit-o, este facuta langa dig. Aia este balta in care am dat, am dat pe
acelasi mal dar pe coada, cu intrare la iesire din Spatarei, la stanga prin sat. Acolo pe coada sunt izvoarele (sau
fostele izvoare ale baltii) ce vin de pe deal. Oricum accesul este pana la un punct unde este o cabina de camion cazuta
in apa. Toata partea aia si dupa cum vad si pe capul baltii spre dig este plina de bradis. Sa inteleg ca este o alta
balta cum vii de la Furculesti undeva pe partea dreapta a drumului cu intrare din sat?

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Asa se pare ca ar sta lucrurile, am pescuit pe acelasi mal, numai ca eu am ales partea cu ceva umbra(sunt niste salcii
pe malul cu pricina).
Si desi in zona noastra s-a tot auzit o drujba cam pana la ora 13, se pare ca pestele e obisnuit cu zgomotele si nu le
mai baga in seama.
Cat despre bradis, la partea asta nu sunt de acord. In zona mea de pescuit la suta de lansari n-am scos nici un fir de
bradis. Pozele cu bradis sunt de la Spatarei-Ulmeni.
...
Nu, nu mai este o alta balta cand vii de la Furculesti pe dreapta, nici n-ar avea unde pentru ca asta incepe cam la
1,2 km de intersectia cu pricina.
Alege partea din dreapta a baltii, care-ti ofera si umbra(in perioada asta e o problema de luat in calcul), acolo a
fost prins cten-ul ala din poza.
De auzit am auzit si eu ca pozitiile din stanga (acces greoi cu masina ) ar fi mai bune. Si ieri era un grup de
pescari acolo, dupa chicoteli cand aveau cate o captura, cred ca erau si pescarite. Pusesera si muzica... tot tacamul,
dar se pare ca ctenu-lui ii place muzica drujbei
Poate ne vedem pe balta.

02.06.09

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Vad ca s-a repropus balta Ocl, cu o alta denumire(aceeasi Marie cu o alta palarie), ii zice acum Oceleu.
De fapt, in momentul asta sunt putine de spus despre balta cu pricina despre care m-am angajat sa scriu daca se
schimba ceva. Sunt aceleasi conditii de concurs ca acum 1 luna:
-taxa de 50 lei, pentru care primesti multa vegetatie in apa-adio monturi;
-peste relativ mic- s-au prins din auzite doar ciortani, crapii sunt in vacanta;
- pestele e hranit cu seminte de floarea soarelui(se poate constata pe malul drept al baltii) si de aici ideea de a
momi pestele cu srot de floarea soarelui pare viabila;
-rosioara, bibani si bibanul soare sunt cei care pun stampila de balta semi-salbatica;
-putine pozitii de pescuit(noroc ca nu se inghesuie lumea);
Astept informatiile care sa demonteze ceea ce sustin acum

11.06.09

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

s-a deschis balta Egreta din localitatea Vitanesti, mai precis la 2 km de Vitanesti.
100 lei/zi,5 bete, fara pescuit nocturn, 8 kg. crap retinut , caras la liber.
Ce stiu in momentul asta e ca balta are fffff multe cioturi in apa si se agata monturile fff rau.
Mai stiu insa ca de 4 ani de la polularea cu crap romanesc si cteno, n-a mai fost pescuita(a fost inchisa pescuitului
sportiv).
Deocamdata mai strang informatii legat de ea si o propun la sectiunea balti.

19.06.09

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

S-a deschis de 3 saptamani pesuitul pe balta Egreta(Vitanesti).
Taxa este de 100 lei/zi lumina/5 bete, se accepta si ideea de 2 persoane cu 5 bete in total.
8 kg de crap se poate retine, crap sub kil eliberat, caras la liber.
Problema grava cioate in apa toate monturile le-am lasat acolo
Am prins 1 crap romanesc de 2 kg, iar ceilalti 3 tovarasi de-ai mei fiecare cate un cteno de 2,5 -3 kg.
Peste este, dar se agata firele in apa de e prapad, asa ca nu vreu sa fiu injurat in situatia in care va recomand sa
vizitati frumusetile locului
Am sa pun pozele cu balta si pestii, inclusiv cu cele 2 broaste testoase care au tras la bob.
mai mult cititi pe baltile noastre.

Pag: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Publicitate

WWW.pescuitul.ro este marca inregistrata cu nr. 129008 (vezi marca). Copyright © 1999 - 2017 Gheorghe Ion - Toate drepturile rezervate
Site administrat de: Gheorghe Alexandru Ion PFA, CUI: 25286162, Reg. Com. F40/1331/2009.
Termeni si conditii de utilizare site. Confidentialitate Protectia cumparatorului

Serviciile site-ul nostru sunt oferite apeland la ajutorul Cookie-urilor. Prin continuarea utilizarii serviciilor noastre,
acceptati implicit si neconditionat modul in care utilizam cookie-urile. Aflati mai multe detalii