Logo Pescuit pescar fish fishing crap  rapitor
Contul meu Forum Chat Retea
Vizitatori online: 50
21-12-2014

Trimite link-ul unui prieten

Forum Pescuitul.ro
Locul unde poti intreba si primi raspunsurile cautate

Cauta in raspunsuri Utilizator: nelogat
Puteti opta sa fiti alertat prin email la postarea unui raspuns pentru acest subiect (necesita logare)

Prima pagina a forumuluiAlege alt subiectPropune subiect nou
Domeniul:Pescuit stationar :: Raspunsuri la acest subiect: 40

Subiectul curent Data postarii
Titlu: Raul Sabar, Domeniu: Pescuit stationar 08.06.09

Astazi pe la ora 8 mi-am luat familia si am tarat-o dupa mine pe o margine de rau. Am vazut ca Ciorogarla este mare si
tulbure. Ne-am continuat drumul sa ne incercam norocul la Sabar, dincolo de Domnesti. Ce sa va spun...? Raul de vis,
mendre, apa aproape limpede, vegetatie pe margini, locuri de pescuit ca in manualele de profil. Am ales un loc, am nadit
cu 2-3 maini de viermi si... au inceput sa iasa pe mal mrenite de pana in 150gr. Trageau ca dementele la fiecare
atingere a apei. SUPERB. Am schimbat locul deoarece catelei i s-a facut de scalda si... dupa o nadire cu virmi, am
auncat bolo de 5m, pluta la fund si.... un dril cum n-am avut nicio data pe rau. Malul era inalt de aproape 2m, eu am
fortat sa salt pestele din apa, bolo a cedat la al 3-lea tronson (cred ca a fost socat dinainte), firul s-a rasucit pe
varf, iar mreana care avea o lungime de 40-50cm a rupt firul de 0,16 ca pe ata de papiota si... o pandesc data viitoare.
Pentru 1 ora de pescuit, rezultatele au fost la superlativ.
Multumesc Mama Natura ca te-ai ingrijit si ai facut sa existe asemenea locuri de pescuit.

Postat de: Fetes Eugen (alias seby1001 Trimite un mesaj privat userului seby1001, 634 postari,)
Vizualizari: 9730

Raspunsuri

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Felicitari domnule Fetes,sa stiti ca o sa sveti surprize mari in continuare pe sabar si inca nu a inceput sa traga el
bine pentru ca este dupa depusul icrelor si este ostenit insa incet incet o sa aveti surprize,sa vedeti cand incepe si
cleanul atunci sa te tii,eu am prins pe sabar clean de 1 si chaiar 2 kg,insa nu in aceasta zona ci in zona
Gostinari,intri in comuna dobreni si apoi faci la dreapta pana la podul peste Sabar apoi te lasi in jos pe langa pod si
poti pescui si in aval si in amonte sunt locuri destul de bune nu stiu cum mai este acum ca se varsa Ciorogarla in Sabar
si stiti cum este Coirogarla de murdara.Cam atat .Fire intinse va doresc.
Postat de: staicu mircea (alias mircea60 Trimite un mesaj privat userului mircea60, 1218 postari. Albume: 7 Foto, 80 Recorduri, Comentarii balti: 42. )

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Maine seara sper sa am ce povesti. Ma va insoti Gabi Pantazi (mare iubitor al pescuitului pe rauri).
Pana lunea trecuta am uitat ce inseamna un pescuit pe rau... Acum, ca am inceput sa-mi reamintesc, voi lua lecitina
pentru a nu uita in anii ce vor veni ce a fost candva raul Sabar.
Postat de: Fetes Eugen (alias seby1001 Trimite un mesaj privat userului seby1001, 634 postari.)

12.06.09

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

A-ti vazut ca am fost azi la Neajlov,rezultatyerle nu sunt din cele mai bune dar continuam sa credem ca este bine ,va
doresc sa fie totul cel mai bine.......

12.06.09

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Astazi a fost o zi mai slaba decat cea de luni. Apa era ceva mai mare si mai tulbure. La prima ora trasaturile au fost
rare. A inceput sa "pice" pe la ora 8 dimineata, insa puisori de mreana si clean. Am aruncat inapoi cred ca 40-50
pestici. In intervalul 8-11 au mai fost ceva rezultate insa salbute. La ora 11 apa s-a tulburat si mai tare, vantul a
inceput sa sufle cu putere fortandu-ma sa caut mrenisoarele prin salcii. In intervalul 11-13 NIMIC si am plecat acasa.

P.S. Ciorogarla este "pamant" si umflata.

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

A fost ieri pe Sabar chiar unde se varsa in arges la Gostinari,si surprizele au fost de partea mea,2 mrene la 3 kg
amandoua una la 1.200 gr si cealalta la 1.800 gr,precum si multi cleni marunti di care eu nu am prins decat 4 buc
,restul i-a luat prietenul meu Viorel,inca un amanunt cred esential,apa era tulbure,iata rezultatele,si sae intinse

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

mai dau ceva ca nu a fost bine poza...

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Si cei mici,care nu au fost prinsi de mine ci de prietenul Viorel

17.06.09

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Trebuie sa va spun ca pestii au fost prinsi pe apa murdara,este de refinut pentru raul Sabar.

Pag: 1 2 3 4

Publicitate

WWW.pescuitul.ro este marca inregistrata cu nr. 129008 (vezi marca). Copyright © 1999 - 2014 Gheorghe Ion - Toate drepturile rezervate
Site administrat de: Gheorghe Alexandru Ion PFA, CUI: 25286162, Reg. Com. F40/1331/2009.
Termeni si conditii de utilizare site. Confidentialitate Protectia cumparatorului

Serviciile site-ul nostru sunt oferite apeland la ajutorul Cookie-urilor. Prin continuarea utilizarii serviciilor noastre,
acceptati implicit si neconditionat modul in care utilizam cookie-urile. Aflati mai multe detalii