Logo Pescuit pescar fish fishing crap  rapitor
Contul meu Forum Chat Retea
Vizitatori online: 202
27-08-2014

Trimite link-ul unui prieten

Forum Pescuitul.ro
Locul unde poti intreba si primi raspunsurile cautate

Cauta in raspunsuri Utilizator: nelogat
Puteti opta sa fiti alertat prin email la postarea unui raspuns pentru acest subiect (necesita logare)

Prima pagina a forumuluiAlege alt subiectPropune subiect nou
Domeniul:Pescuit pe mapamond :: Raspunsuri la acest subiect: 12

Subiectul curent Data postarii
Titlu: norvegia...momeala pentru marea nordului, Domeniu: Pescuit pe mapamond 01.09.08

poate ma puteti ajuta.... in speranta ca poate stii cumva cu ce se poate pescui in norvegia in marea nordului si in
fiorduri ce "momeala" se poate folosi

Postat de: Vizitiu Razvan (alias raz18 Trimite un mesaj privat userului raz18, 1 postari,)
Vizualizari: 11261

Raspunsuri

01.09.08

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

in orice magazin de pescuit intrebati o sa fiti sfatuit mai mult decit corect.Atentie ,nu peste tot este admisa momeala
vie daca doar la asta va referiti.In general se pescuieste la raci(se gasesc in comert la cutii sau congelati),file de
peste etc.
De curind s-a interzis pescuitul la torsk!!
Postat de: anonim anonim (alias Florin-A Trimite un mesaj privat userului Florin-A, 531 postari. Albume: 21 Foto, 8 Recorduri,)

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

am dat ieri 2 raspunsuri ..care intre timp au disparut.. ..deci revin pe scurt...
Pt. Razvan: am fost acum 6 saptamîni in Norvegia...ar trebui sa vorbim..pe chat..pe la ora 10-10:30 aproape zilnic.
Pt. Florin-A:..s-o fi interzis si mersul cu barcaTorsk= COD..nu am gasit niciunde vreo informatzie despre faptul ce
s-a interzis pescuitul la Torsk/ Cod. De unde ai scos-o ? Te rog sa dai sursa...Servus pescari
Postat de: Fischer Michael (alias Misi Trimite un mesaj privat userului Misi, 367 postari. Albume: 111 Foto, 13 Recorduri,)

Publicitate

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

..revin...Chiar ORICE MAGAZIN...nu cred ca se pricepe..eventual cele din Norvegia...Si daca nu ai sculele cumparate de
"casa"..platesti la fatza locului mult mai mult

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

daca dumneata esti bine informat ar trebui sa dai un raspuns omului precis la subiect era vorba de momeala despre care
nu scri nimik!!!!
Nu pot sa cred ca,daca ceri o informatie intr-un magazin de profil nu primesti ajutor.
M-am interesat mai amanuntit si intradevar s-a interzis pescuitul dar numai cel industrial la torsk!!!
PS am vazut un reportaj acum vreo citeva luni cu unii care pescuia torsk de pe vase de pescuit la buller mai exact
japca se practica in norvegia si nu numai ,dar asta sti dumneata mai bine cred ca esti foarte informat de aceea te rog
sa-l in formezi pe prietenul pescar despre momeala pe care dumneata o folosesti si implicit pe noi toti !

salut,
am pescuit in august in marea nordului; am folosit taparina, iar pentru lestare lingurita de 200gr; am prins sil,
vikling (seamana cu stavridul), torsk si macrou (makril); cele mai frumoase capturi le-am avut cand am mers cu barca in
zona in care ancorasera niste vaporase cu pescari, care probabil aveau sonare si stiau si locurile bune de pescuit; fir
intins
Postat de: Georgescu Mugurel (alias mulinescu Trimite un mesaj privat userului mulinescu, 27 postari. Albume: 1 Recorduri, Comentarii balti: 2. )

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

am uitat ceva; am pescuit si la fund folosind ca momeala raci si file de sil; am prins cambula, dar mica 500-700gr;
marea majoritate a pescarilor foloseau taparina cu 5 carlige cu fulgi; gasesti de cumparat si acolo si nu sunt scumpe;
fir intins

Il citez pe Fischer Michael:

"casa"..platesti la fatza locului mult mai mult

...in orice magazin de pescuit!!! am specificat,nu in ..orice magazin de lenjerie intima.
Eu cred ca ai avut o problema de comunicare... cu vinzatorul si atunci bineinteles ca nu ai obtinut informatia pe care
o doreai dumneata.
Sper ca nu ai fost unul dintre acei turisti care merg in norvegia sa pescuiasca la japca torsk de 10-20 kile si se
fotografiaza cu ei de parca ar fi modele
Fir intins!!

Pescuitul pe mare sau in fiord (din barca) in Norvegia pe scurt :

A) momeli artificiale pt pesti „mici“ ca macrou si hering : Taparine cu “Muste“ de diferite forme si marimi in functie
specia urmarita. Ca „plumb“ se foloseste o greutate informe de peste , denumita PILKER. Acesta poate fi prevazut cu o
tripla sau nu.

B) momeli artificiale pt pesti mai mari ( ca Codul ) Taparine cu 2 „Jig-uri“ de diferite forme si culori. Ca „plumb“
un PILKER mai greu. Acesta estefi prevazut cu o tripla pe care se pot pune bucati de peste, sau nu…dupa inspiratia
pescarului,

C) momeli naurale: bucata de peste la fund..fiind in pincipiu ca o montura la Shalau dar cu cirligele si celelalte
componente de marime corespunzatoare pestilor vizatzi.

Cu Stima, Mishu

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Florine...aici Mishu..am o poza cu un cod..8 Kg..prins la Shad lestat ( de ca 80 gr.) Fir textil 0,21. Salutari

18.05.12

Adauga un raspuns cu citat din acest mesaj

Il citez pe anonim anonim:

peste etc.
De curind s-a interzis pescuitul la torsk!!

sall allllll nm meu e robert nu stiua cine a scos abureala ca sa interzis pescuitul la torsk eu sunt stabilit in
norvegia de 3 ani si la 5 minute de ocean nu este adevarat nimik. pescuitul e deschis pt toata lumea si la torsk si
macrou si sil si hering .dar fiecare are diferite tipuri de momeli eu sunt pescar de stiuca dar cand nu merge trec si
pe la mare pt ceia care vor cu adevarat sa stie totul despre pescuitul la ori ce peste poate sa intre pe id meu
robpreda sau pe email robpreda @yahoo.com cu respect pt allllll pescari sportivi .
Postat de: Robert Preda (alias bubu1976 Trimite un mesaj privat userului bubu1976, 2 postari.)

Pag: 1 2

Publicitate

WWW.pescuitul.ro este marca inregistrata cu nr. 129008 (vezi marca). Copyright © 1999 - 2014 Gheorghe Ion - Toate drepturile rezervate
Site administrat de: Gheorghe Alexandru Ion PFA, CUI: 25286162, Reg. Com. F40/1331/2009.
Termeni si conditii de utilizare site. Confidentialitate Protectia cumparatorului

Serviciile site-ul nostru sunt oferite apeland la ajutorul Cookie-urilor. Prin continuarea utilizarii serviciilor noastre,
acceptati implicit si neconditionat modul in care utilizam cookie-urile. Aflati mai multe detalii