Logo Pescuit pescar fish fishing crap  rapitor
Contul meu Forum Chat Retea

mamaliga, ttx.
Crap: 3 kg;

Alte informatii utile:

- Am pescuit cu 6 scule (lansete si undite)

Drumul de acces, impresii, recomandari:
Drumul bun, asfalt pana aproape de balta.

Descrierea partidei:
Am pescuit intre orele 07.00 - 18.00. Vremea a fost ok pentru perioada asta a anului, inorat pe toata durata zilei, insa vant aproape deloc. Am pescuit pe Hagiesti 2, pe malul opus conacului, chiar in dreptul acestuia. Pe balta erau ceva pescari, nu a fost dificila gasirea unui loc de pescuit. Am pescuit cu 5 lansete si o undita... la undita te omora rapitorul cat degetul de mare. La lansete aceeasi poveste, am incercat cu tot soiul de lucruri: rama, vierme, porumb, pufulete cu diverse arome, patratel mamaliga ... degeaba, doar la rama ciocanea puternic de 2 ori si o aveai rupta pana la ac, probabil acelasi rapitor cat degetul isi facea de cap. In 11 ore de stat pe balta am salvat ziua cu un singur crap de 2.5 kg care a venit in jur de 10 dimineata... In rest doar ce v-am spus mai sus... restul pescarilor cu care am discutat au stat si mai prost decat mine, desi unii dintre ei au plantat, insa fara nici un rezultat, toti au plecat dezamagiti, nici macar cu un peste ca mine. Paznicii nu m-au deranjat deloc pe parcursul zilei, doar de dimineata au incasat taxa si atat. Oare sa fi stiut ei ceva?
Comentariu postat de: Florin Daniel Comentarii balti: 2.

Data postarii: 19-08-2013.
- Data partidei de pescuit: 06-08-2013
- Taxa pescuit: 70lei/ 12h
- Nade si momeli folosite:
ttx, viermusi, rama, mamaliga.
Caras: 6 kg;
Crap: 8 kg;

Alte informatii utile:

- Am pescuit cu 4 scule (lansete si undite)

Drumul de acces, impresii, recomandari:
Drumul este bunicel pe timp uscat, daca ploua riscati sa fiti remorcat.

Descrierea partidei:
Am pescuit duminica de la h 04 pana la h 13.00. Vremea numai buna pentru pescuit, soarele numai ardea cu putere, valuri foarte usoare pe alocuri. Am dat cu 3 lansete si 1 undita. La undita te zapaceste carasul, mananca si viermusi si rama. La lanseta am luat 5 bucati de crap, cel mare a avut 3,5kg, si 3ciortani pe la 1.8kg spre 2 kg.
Comentariu postat de: Malciu Cici - Albume: 1 Foto, 2 Recorduri; Comentarii balti: 9.
Data postarii: 14-08-2013.
- Data partidei de pescuit: 14-08-2013
- Taxa pescuit: 120lei/24h+30 plantatul
- Nade si momeli folosite:
porumb uscat, scopex, ttx.
Crap: 11 kg;

- Am plantat;
- Am pescuit cu 5 scule (lansete si undite)

Drumul de acces, impresii, recomandari:
drum normal daca nu ploua.

Descrierea partidei:
Am pescuit 24h pe balta mare de la Hagiesti, am dat la locul denumit LA VAR. Am ajuns pe balta la ora 6 seara si am plecat in jur de ora 8 seara azi. Vreme caniculara ieri, azi a fost ceva mai bine dar si vant. Pe balta mare erau in jur de 10-15 masini, dar pe cea mica nu era nimeni. Am luat doar seara intre 2-4. Am luat 2 salonte si 1 cteno la 6 kg, merge slab in perioada asta, dar totusi nu am plecat nemultumit pentru ca mi-am facut damblaua.
Comentariu postat de: Mihalcea Aurel - Albume: 1 Recorduri; Comentarii balti: 2.
Data postarii: 03-08-2013.
- Data partidei de pescuit: 03-08-2013
- Taxa pescuit: 70ron/12h
porumb, saculeti solubili.
Caras: 1 kg;
Crap: 15 kg;

Alte informatii utile:

- Am pescuit cu 6 scule (lansete si undite)

Drumul de acces, impresii, recomandari:
Drum acceptabil pe uscat. Pe ploaie dubios.

Descrierea partidei:
Am pescuit pe Hagiesti 2, dupa nuc. Am dat acolo unde este malul inalt si cobori pe o plaja micuta cu un copacel. Am dat de la ora 18 pana la ora 5 dimineata cand m-am apucat de strans. Am vrut sa le plantez insa bateria la vaporas s-a stricat si am dat cu saculeti solubili. Le-am aruncat la vreo 80-100 de metri de mal. Erau pescari pe balta, dar nu ca primavara. Am luat 6 ciortani trasi la indigo 2,5-3kg (cu indulgenta) si 1 caras la 700 de grame. Cred ca daca as fi plantat cu vaporasul ar fi fost o partida si mai buna. Langa mine a fost un tip care nu le-a plantat si a luat numai caras. Sfatul meu este sa le plantati.
Comentariu postat de: Durau Alexandru - Albume: 1 Recorduri; Comentarii balti: 23.
Data postarii: 23-05-2013.
- Data partidei de pescuit: 19-05-2013
- Taxa pescuit: 70lei/12h
porumb.
Caras: 2 kg;
Crap: 12 kg;

Alte informatii utile:

- Am pescuit cu 5 scule (lansete si undite)

drum destul de rau.

Descrierea partidei:
Am fost la ora 06 pe balta si am pescuit pana la ora 18. Vreme foarte buna. Am dat la "codica". Lume destula pe balta. Cine cunostea balta a prins... cine nu se amarea cu ca cate un caras din cand in cand. Am luat 5 crapi, 12 kg total si 2kg caras. Nu le-am plantat.
A

Pag: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61
Nota: comentariile partidelor de pescuit reprezinta punctul de vedere strict personal al autorilor acestora. Administratia site-ului a verificat in prealabil respectarea regulamentului de postare insa nu poate oferi garantii cu privire la corectitudinea si obiectivitatea informatiilor postate. Pentru a diminua riscul unor posibile dezinformari, va recomandam sa cititi cat mai multe comentarii si sa vizionati galeria foto despre locatia vizata.
Fir intins !

Pentru eventuale modificari, vizitati pagina cu Actualizari

Proiectul baltile noastre > Adauga un comentariu despre Hagiesti 1,2

Publicitate

WWW.pescuitul.ro este marca inregistrata cu nr. 129008 (vezi marca). Copyright © 1999 - 2015 Gheorghe Ion - Toate drepturile rezervate
Site administrat de: Gheorghe Alexandru Ion PFA, CUI: 25286162, Reg. Com. F40/1331/2009.
Termeni si conditii de utilizare site. Confidentialitate Protectia cumparatorului

Serviciile site-ul nostru sunt oferite apeland la ajutorul Cookie-urilor. Prin continuarea utilizarii serviciilor noastre,
acceptati implicit si neconditionat modul in care utilizam cookie-urile. Aflati mai multe detalii